Puede pedir los productos en nuestro sitio web https://dajanarodriguez.com o en nuestras tiendas físicas - en Partizánske o Bratislava según el horario de apertura https://dajanarodriguez.com/contact , o a través del teléfono +421 948 800 020. La linea de ayuda está disponible de las 07:00 hrs. a las 19:00 hrs.
¡Claro que puedes! Sí tienes problemas para realizar pedidos en nuestro sitio web, póngase en contacto con nosotros a través del teléfono +421 948 800 020 y estaremos encantados de ayudarle a realizar el pedido de nuestros productos. Nuestra línea de ayuda está disponible de las 07:00 hrs. a 19:00 hrs.
¡Absolutamente! Tenemos dos ubicaciones: en Partizánské o Bratislava. Puede encontrar más información en https://dajanarodriguez.com/contacto.
Sí, puedes venir fuera del horario de apertura solo en Partizánske, pero en este caso es necesario hacer cita previa y confirmar la fecha. Todo lo que tienes que hacer es llamar a la línea de información +421 948 800 020. La línea de información está disponible de las 07:00 a las 19:00.
No tiene que ser así. Intentamos que todos los modelos de cada colección estén disponibles en las tiendas para demostración, pero esto no siempre es posible por razones de capacidad y producción. Puede verificar la disponibilidad de cualquier producto en nuestro sitio web o contactarnos a través de nuestra línea de ayuda al +421 948 800 020 o enviando un correo electrónico a podpora@dajanarodriguez.com. La línea de ayuda está disponible de las 07:00 a las 19:00.
Se te informará sobre el estado de tu pedido por correo electrónico. Si está registrado en el programa de lealtad, también podrá monitorear el estado de su pedido allí. Si no puede determinar el estado de su pedido, comuníquese con nosotros al teléfono +421 948 800 020 o por correo electrónico a support@dajanarodriguez.com. La línea de información está disponible de las 07:00 a las 19:00.
Depende del estado de su pedido. Póngase en contacto con nuestro servicio al cliente por teléfono +421 948 800 020 o envíe un correo electrónico a support@dajanarodriguez.com. La línea de ayuda está disponible de las 07:00 a las 19:00.
Každý darčekový poukaz obsahuje unikátny kód, ktorý je možné použiť pri nákupe v jednej z našich kamenných predajní alebo prostredníctvom eshopu www.dajanarodriguez.sk. V prípade nákupu cez eshop www.dajanarodriguez.sk sa unikátny kód uplatňuje v "sumári košíka", kde bude hodnota darčekového poukazu automaticky odpočítaná. Pri nákupe v kamennej predajni odovzdáte darčekový poukaz, respektíve kód elektronického poukazu obsluhujúcemu personálu, ktorý upraví konečnú sumu objednávky. V prípade kombinovania darčekového poukazu s inou zľavou je potrebné vopred kontaktovať našu zákaznícku podporu na infolinke 0650 960 525 alebo prostredníctvom emailu podpora@dajanarodriguez.sk.
Ak ste si zadali dodanie kuriérskymi spoločnosťami, balíme všetko do bielych prepravných krabíc označených našim logom. V krabici sa nachádza tovar v ochrannom vrecúšku. Každé balenie obsahuje vysúvaciu brožúru ku kolekcii a informačný letáčik o starostlivosti o výrobok.
Ak ste si zadali osobný odber v niektorej z našich predajní, tovar balíme do fialových papierových tašiek označených našim zlatým logom. V taške sa nachádza tovar v ochrannom vrecúšku. Každé balenie obsahuje vysúvaciu brožúru ku kolekcii a informačný letáčik o starostlivosti o výrobok.
Ak ste si priplatili za darčekové balenie, výrobok z Vašej objednávky bude zabalený vo fialovom darčekovom boxe označenom našim logom. Odoslaný bude v hnedej prepravnej krabici. Osobný odber bude odovzdaný v našej brandovej fialovej taške. Každé darčekové balenie obsahuje ochranné vrecúško, vysúvaciu brožúru ku kolekcii a informačný letáčik o starostlivosti o výrobok. Vo vnútri boxu bude objednaný tovar previazaný saténovou mašľou s venovacou kartičkou. Pokiaľ si prajete mať na venovaní aj text, je potrebný ho zadať v košíku pri vytvorení objednávky.
Vytvorte si účet, zbierajte body za nákupy a získajte exkluzívne výhody v ELITE LOYALTY CLUBE